هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

چی چی ماسیون اداری ( اینجا ایران است 3 )

قبلا که هنوز تو ادارات ما اتوماسیون اداری ! نشده بود چند تا کاغذ میدادن دستت ازاین اتاق به اون اتاق امضا بگیر و اینا  ...  حالا خودت دست خالی مثل سگ حسن دَله ( بلانسبت شما ) باید بدویی از این اتاق به اون اتاق که ببینی نامه ات اومده تو کارتابل ایشون و اوشون  ! آخرشم نمی فهمی کارت انجام شده یا نه !!!  

مثال زنده و گنده اش خود بنده که بعد دو ماه فهمیدم انتقالیم همون روز اول موافقت شده و مدارکم رفته محل جدید ، اونوقت به خودم میگن نشده و منم مثل اوسگولای 6 سیلندر هنوز دارم بی جیره و مواجب همون محل قبلی کار می کنم !!!  بعد هم شاکی میشن که چرا نرفتی چرا نفهمیدی چرا پیگیری نکردی !!!!!!!!!!!  

ای خدا!!!!!!!!

 

البته اینجا ایران است !

۱۹ آبان 88 اتفاق افتاد

7farvardin

 

من عشقم را در سالِ بد یافتم
که می‌گوید «مأیوس نباش»؟ ــ
من امیدم را در یأس یافتم
مهتابم را در شب
عشقم را در سالِ بد یافتم
و هنگامی که داشتم خاکستر می‌شدم
گُر گرفتم.

  

 

 

پ . ن : از اولین دیدار و آشنایی ما یکسال گذشت و ما امروز کنار همیم .  

 

پ .ن : شعر بالا از شاملو ست کاملش را اینجا بخوانید . 

 

اینجا ایران است (2)

رفتم مدرسه می بینم داره یه سرود پخش میشه و یه گروه هم ایستادن دارن با ایما و اشاره اجراش می کنن  . (دور از جون شما کمی هم دلمون سوخت و آخی واخی هم کردیم) .

 

از بچه ها پرسیدم : اینا از مدرسه ناشنوایان اومده بودن ؟ 

میگن : نه  . بچه های مدرسه خودمون بودن .

 

میگم : ناشنوا بودن ؟  

میگن : نه  

 

میگم : شما ناشنوا بودین ؟  

میگن : نه  

 

میگم : خوب این چه کاریه حالا ؟! 

میگن : قشنگه خوب !!!