هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

تمام آنچه می خواهم

سری هر چند بی سامان

تمام آنچه می خواهم

کمی عشق و کمی هم نان

تمام آنچه می خواهم

در این افراط تاریکی

در این تنهایی ممتد

فقط یک شب یکی مهمان

تمام آنچه می خواهم

در این سنجش سرایی که نه در دارد نه دروازه

ترازوهای نامیزان

تمام آنچه می خواهم

فقط یک بیت از حافظ

تسلی می دهد دل را

که عشق آسان نمود اول

تمام آنچه می خواهم

فقط یک خواهش دیگر

مجالی تا که بگذارم

سری بر شانه یارم

تمام آنچه می خواهم

 

سلام


امروز 7 فروردینه روز تولد من و روز تولد وبلاگ من هفت فروردین .
این روز برای من خیلی خاص و خواستنیه نه فکر کنی خودخواهم ، نه ! چون روز تولد یعنی شروع زندگی یعنی شروع همه چیز : غم ، شادی ،خوبی ، بدی ، خنده ، گریه ، عشق ، ایمان ، خدا ، من ، تو ...
یعنی آغاز تجربه ، یعنی آغاز سفر ، سفری که تو هیچ چیز ازش نمی دونی و گرچه مجبور به این سفری ولی می بینی که در میان راه به راحتی هم حاضر نیستی ازش بگذری  . من عاشق سفرم و زندگی یک سفره یک سفر با همه فراز و فرودش با همه راهها و کوره راههاش با همه همسفراش و چقدر این سفر با همه سختیهاش زیباست ! خیلی وقتا صدام به گلایه بلند میشه ولی وقتی به پشت سر نگاه می کنم دلم نمیاد که عاشقش نباشم . در هر صورت وقتی از ارتفاع به پایین نگاه  کنی دیدن راهی که طی کردی خودش به اندازه کافی می تونه تورو به ادامه مسیر تشویق کنه .
نمی دونم از اینجایی که من ایستادم تا پایان راه چقدر مونده ولی معتقدم مرگ برای این سفر یک نقطه پایان نیست این دنیا فقط یک ایستگاه بین راه می تونه باشه . من فکر می کنم در درون آدمی اونقدر استعداد و انرژی نهفته هست که این دنیا با همه بزرگیش ظرفیت  همه اونها رو نداره خلاصه من هنوز برای ادامه سفرخیلی شوق و توان دارم و دلم نمی خواد به این زودی تموم شه !!!

هفت فروردین هر سال اونقدر در تب و تابم که انگار بار دیگه قراره زاده بشم و چقدر خوبه که آدم بتونه شاهد آگاه تولدش باشه . هزار تا عهد جدید با خودم می بندم حیف که همش عملی نمی شه ولی باز همین قدر که نقطه ای باشه برای حرکت مجدد خودش غنیمته !

 امسال در سالروز تولد با سعادتم !!! در عالم وبلاگ نویسی هم قدم گذاشتم ( باز هم یک تجربه دیگه ! ) . نه قلم شیوایی دارم و نه حرفی نه ادعایی حتی نمی دونم قراره اینجا چطور جایی باشه ولی دوست دارم اینجا هم برای من بخشی از سفر باشه و تو همسفر خوب من ...
                                                                                                                        

                                                                                           پس...

                                                                                                  یا علی