هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

چی چی ماسیون اداری ( اینجا ایران است 3 )

قبلا که هنوز تو ادارات ما اتوماسیون اداری ! نشده بود چند تا کاغذ میدادن دستت ازاین اتاق به اون اتاق امضا بگیر و اینا  ...  حالا خودت دست خالی مثل سگ حسن دَله ( بلانسبت شما ) باید بدویی از این اتاق به اون اتاق که ببینی نامه ات اومده تو کارتابل ایشون و اوشون  ! آخرشم نمی فهمی کارت انجام شده یا نه !!!  

مثال زنده و گنده اش خود بنده که بعد دو ماه فهمیدم انتقالیم همون روز اول موافقت شده و مدارکم رفته محل جدید ، اونوقت به خودم میگن نشده و منم مثل اوسگولای 6 سیلندر هنوز دارم بی جیره و مواجب همون محل قبلی کار می کنم !!!  بعد هم شاکی میشن که چرا نرفتی چرا نفهمیدی چرا پیگیری نکردی !!!!!!!!!!!  

ای خدا!!!!!!!!

 

البته اینجا ایران است !

نظرات 1 + ارسال نظر
هیس دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 01:17 http://l-liss.blogsky.com

اتفاقا تازگی سر کلاس داشتیم در مورد این چی چی ماسیون حرف میزدیم
کلا هرچیزی که قرار است وضع را بهتر کند بدتر میکند البته در ایران
باقی دنیا را نمیدانم

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد