هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

حرف حساب !

دارم می نالم که بچه ها به طرز افتضاحی تنبل و درس نخون و بی تفاوت هستن . فکر می کردم دبیرستان اینجوریه تو راهنمایی هم اوضاع همونقدر بده .  حتی نمی تونم بی خیال بشم چون هر روز بیشتر از روز قبل هم به صد جامون فشار میارن که باید نمره بدی و  ... ( به قول مدیر ما من نمی دونم هر کاری می تونین بکنین اینا باید قبول بشن ! )

 

میگه : خوب درک این موضوع خیلی سخت نیست . وقتی دیدن شماها که نسل باسواد و باهوش و ایده آل گرا بودین اینقدر براشون دردسرساز شدین ترجیح میدن یه نسل هیچی نفهم بار بیارن برای آینده مملکت داریشون !  

  

می بینم  وقتی معلم حاضر نمیشه الکی نمره بده حتی میرن براش پرونده سیاسی درست می کنن باید پذیرفت که حرفش حرف  حسابه ...

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 20:50 http://ow70.blogfa.com

سلام

همین مشکل رو ما هم داریم. ینی مشکل همه مدارسه. همین دیروز مدیر جلسه توجیهی گذاشته و یه ساعت در مورد نمرات مستمر واسه‌مون روضه خوند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد