هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

هفت فروردین

با تو من با بهار می رویم

تحولی در عالم تکنولوژی


این روزا اومدن به نت مساویه با www.friendfeed.com  . محیط جالب و خوشایندیه برعکس کلوب که با توجه به امکانات بالقوه اش هیچ وقت خوشم نیومد ازش . خلاصه همونطور که رفقای ناباب منو فرفری کردن تو هم حرف من رفیق ناباب رو قبول کن و بیا .

اما پست امروز اختصاصا به مناسبت یه خبر جدید بود و اون اینکه این بنده حقیر سراپا تقصیر بعد هزاران سال کامپیوترم رو عوض کردم !!!

حال آدمی رو دارم که شماره چشماش هشت بود و عینک نمی زد . حالا که عینک زده تازه فهمیده دنیا چه شکلیه . خلاصه شدم آلیس در سرزمین عجایب :))

" ما ادریک الکامبیوترالعوض "

و تو چه می دانی کامپیوتر عوض کردن یعنی چه ؟

پنتیوم 2 + 15 گیگ هارد + 256 رم که تازه اولش 128 بوده ، مانیتور 15 هانسول و الی آخر

حالا هارد 500 و رم 2 می دونی براش چیه ؟! نه نمی دونی . وقتی تو مانیتور 19 نگاه می کنم هول میشم فکر می کنم اومدم سینما .  اصلا در نوع خودش انفجار تکنولوژیه . تازه چون با حداقل هزینه هم این کارو کردم کیف دو چندانی داره برام .

البته نه اینکه اون سیستم قبلی دیگه اسقاط بود و ازش استفاده نمی کردم نه جانم من با اون فیل هم هوا می کردم تا لحظه آخر ! حداقل دوستان نت می دونن که من با همون در نت دائم الحضور بودم . همه امور کار و دانشگاه و تفریحم با اون اساسا راه می افتاد . فقط کافیه روش استفاده بهینه از منابع رو بلد باشی !

دیگه جاتون خالی خلاصه خیلی خوش میگذره :))



نظرات 3 + ارسال نظر
رضا جمعه 1 آذر 1387 ساعت 12:07 http://www.web3nter.com

سلام
خوبی؟وب خوبی داری
پیش منم بیا چیزهای خفن و توپی دارم
منتظرم

اکسیر شنبه 2 آذر 1387 ساعت 18:40 http://exiran.blogspot.com

تبریکات من رو هم از صمیم قلب پذیرا باشید! تا حالا چی می کشیدی خواهر...

سینا سلطانی پنج‌شنبه 28 آذر 1387 ساعت 14:39

سلام مبارکه ایشالله همه چیت نو بشه.......... شاد زی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد